جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ امام جمعه عسلویه گفت: حرکت مدافعان حرم ایران و منطقه را نجات داد، هدف ناامن کردن ایران و منطقه بود اما این عزیزان این خطر بزرگ را خنثی کردند؛ صفا، ایثار، اخلاص، ایمان و اعتقاد به مبانی دینی پدیده ای شگفت انگیز و بی نظیر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه پس از دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در سخنانی گفت: خداوند در قرآن در آیات متعددی ما را به تقوا دعوت می کند. می فرماید همواره در تقوا و نیکی یکدیگر را یاری کنید در گناه و دشمنی همدیگر را یاری نکنید از خداوند بترسید که عذاب خدا سنگین است.

امام جمعه عسلویه فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب درباره مدافعین حرم پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن در طراحی خود قصد داشته با تسلط بر منطقه و فشار وارد کردن، فشارهای سیاسی اقتصادی و نظامی ایران و نظام اسلامی را از بین ببرد اما جمعی از جوانان با ایمان با مرکزیت جمهوری اسلامی این نقشه پرخرج استکبار را به شکست کشاندند دیگران هم با تاسی از ایران گروه های تشکیل دادند و دفاع کردند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد افزود: حرکت مدافعان حرم ایران و منطقه را نجات داد، هدف ناامن کردن ایران و منطقه بود اما این عزیزان این خطر بزرگ را خنثی کردند؛ صفا، ایثار، اخلاص، ایمان و اعتقاد به مبانی دینی پدیده ای شگفت انگیز و بی نظیر بود. جوانانی که آمدند و مقاومت کردند تا پای جان ایستادند و از ارزش ها دفاع کردند.

وی افزود: رهبر انقلاب درباره انتخابات هم فرمودند بعضی از سیاسیون ما در کشور می گویند باید به آمریکا اتکا کنیم به یک کشور بزرگ وابسته شویم همه راهها از آمریکا می گذرد چشم شان به خارج از مرزها هست. به ظرفیت های داخلی توجه ندارند بعضی انگار تا الان خواب بودند در این کشور زندگی نمی کنند ۴۴ سال از انقلاب می گذرد ایران روی پای خود ایستاده است اینها می گویند باید از بیرون کمک گرفت کارشناس از بیرون آورد این همه جوان این همه نیروی خلاق و مبتکر و دانشمند داخلی را نادیده می گیرند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد افزود: مردم باید مواظب این تفکر باشند بسیار خطرناک هستند ما باید به داشته ها و ظرفیت های داخلی دل خوش کنیم ظرفیت های ارزشمند و گرانقدری در داخل داریم در رای دادن به صلاح کشور و ملت فکر کنید ۸ سال قبل از دولت سیزدهم آب خوردن هم خارج ربط می دادند مواظب باشید این تفکر بر نگردد و حاکم نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha